Self-publishing to proces, w którym można wydać książkę bez korzystania z usług tradycyjnego wydawnictwa. Oznacza to, że to Ty będziesz odpowiedzialny za wszystko. Od edycji, przez marketing, po druk i dystrybucję swojej własnej, wymarzonej książki. Choć może się to...
Zlecanie pisania treści copywriterowi ma oczywiście swoje plusy i minusy. Po stronie plusów jest to, że możesz uwolnić swój czas, aby skupić się na innych aspektach swojej działalności. Ponadto dobry copywriter może pomóc poprawić ogólną jakość Twojej strony...
Transkrypcja to (w wielkim skrócie ujmując) spisanie nagrania głosowego do dokumentu tekstowego. Zamiana mowy na tekst może dotyczyć właściwie wszystkich materiałów audio czy wideo – niezależnie, czy jest to podcast, webinar, live, kurs on-line, notatka głosowa, film,...
Stało się, napisałeś książkę. Może jest to książka kucharska, może poradnik dla młodych rodziców, a może mrożąca krew w żyłach powieść kryminalna. Za Tobą pierwszy i najtrudniejszy etap, ale zanim zaczniesz cieszyć się sławą i wpiszesz do CV zawód „pisarz”, czeka cię...
Polonistyka to studia, które każdego roku wybiera wielu świeżo upieczonych maturzystów. Jednocześnie na temat tego kierunku krąży wiele mitów i nienajlepszych opinii. Pytanie więc: czy warto studiować filologię polską? Dziś podzielę się z Wami moim doświadczeniem!...
SEO copywriting to proces pisania treści na stronę internetową, która jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych, jak Google. Oznacza to, że copywriter SEO nie tylko musi używać słów kluczowych w treści, ale także upewnić się, że treść jest dobrze...
Marketing w mediach społecznościowych (tzw. social media marketing) to proces wykorzystywania platform internetowych (np. Facebook) do budowania relacji oraz mnożenia interakcji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Tworząc i udostępniając angażujące treści, firmy...
Tuż po długim weekendzie majowym, 6-8 maja 2022 r. w Szczyrku, odbyła się organizowana przez WhitePress konferencja SEO & Content Camp. W trakcie tych trzech dni uczestnicy mieli okazję wysłuchać kilkunastu prelekcji specjalistów SEO i zaczerpnąć praktycznej...
Wielu z nas kojarzy markę osobistą głównie z politykami, celebrytami czy ekspertami wypowiadającymi się w telewizji na różne poważne tematy. Tymczasem markę osobistą może mieć zarówno Robert Lewandowski, jak i pracownik korporacji. Co więcej – w dzisiejszych czasach...
Copywriting stale się rozwija, a co za tym idzie – coraz więcej osób chce zarabiać na pisaniu i jest zainteresowanych rozpoczęciem swojej przygody w tej branży. Jednak wielu z nich czuje się na początku zagubionych i nie wie, jak znaleźć swoje pierwsze płatne...