Profile firmowe na Facebooku to w dzisiejszych czasach oczywistość. Prawie wszystkie – mniejsze czy większe – firmy prędzej czy później zakładają fanpage i dzielą się z innymi swoim doświadczeniem i wiedzą. Warto jednak zastanowić się: czy Facebook...
Korektor tekstu to osoba, której obecność przy wydaniu każdej książki czy e-book jest wręcz konieczna! Czym dokładnie zajmuje się korektor i jak może Ci pomóc? Czym jest korekta? Korekta tekstu polega na sprawdzeniu go pod kątem poprawności językowej i stylistycznej....
Kończący się właśnie rok 2022 przyniósł ze sobą wiele wydarzeń. Sporo pracy, ale też owocnych spotkań i wyjazdów. W styczniu miałam okazję po raz pierwszy poprowadzić webinar. Szkolenie online dotyczyło wykorzystania Facebooka jako narzędzia promocji dla szkół i...
Teksty pod SEO, czyli treści zoptymalizowane pod słowa kluczowe, pojawiają się w Internecie coraz częściej. Wiele firm stawia na SEO, jako na skuteczne narzędzie promocji marki w sieci. Czy jednak każda branża potrzebuje pozycjonowania? Kiedy warto zdecydować się na...
Zdjęcia z Internetu często wykorzystywane są do tworzenia prezentacji, postów na social media czy wpisów blogowych. W końcu nie każdy ma dobry aparat lub możliwość skorzystania z usług profesjonalnego fotografa. Czy jednak wykorzystywanie zdjęć z Internetu jest...
Black Friday, czyli coroczne święto zakupów, zbliża się wielkimi krokami. O czym pamiętać, przygotowując promocje na Black Friday, pod kątem marketingowym? Jak tworzyć komunikaty reklamowe i zarządzać treściami w social mediach czy na stronie www? Dlaczego Black...
Canva to popularny program do tworzenia materiałów graficznych. Bez wątpienia jest to dobry sposób na tworzenie materiałów reklamowych, postów na social media czy też nieskomplikowanych e-booków. Czy jednak można legalnie wykorzystywać grafiki z Canvy do użytku...
Własny e-book to marzenie wielu osób. Zobacz, jak możesz je spełnić i poznaj krok po kroku kolejne działania prowadzące do wydania e-booka. Własny e-book – kolejne etapy pracy Krok 1: Treść To od niej wszystko się zaczyna! Być może tekst e-booka masz już...
W jaki sposób copywriter freelancer może rozliczać się z urzędem skarbowym? Jakie ma możliwości współpracy z firmami i co mu się najbardziej opłaca? W tym artykule doradca podatkowy Aleksandra Trocińska opowiada o aspektach podatkowych bycia copywriterem-frelancerem....
Każda osoba działająca w Internecie – czy to prowadząca firmowego bloga, czy też posiadająca swoją stronę www – powinna zainteresować się SEO. Dzięki niemu nasza oferta trafia do szerszej grupy odbiorców, a tym samym wzrasta szansa na sprzedaż. Pojawia się jednak...