Blog o copywritingu i reklamie. Zobacz najnowsze wpisy
Formy rozliczeń dla copywritera
W jaki sposób copywriter freelancer może rozliczać się z urzędem skarbowym? Jakie ma możliwości współpracy z firmami i co mu się najbardziej opłaca?...
Pozycjonowanie na długi ogon. Czym jest i jakie ma zalety?
Każda osoba działająca w Internecie – czy to prowadząca firmowego bloga, czy też posiadająca swoją stronę www – powinna zainteresować się SEO....
Czy wydanie książki samemu ma sens?
Samodzielne wydanie książki to świetny sposób na rozpowszechnienie swojej pracy bez konieczności przechodzenia przez tradycyjną drogę wydawniczą....
Real time marketing (na przykładzie: Borys Szyc i Alpro)
Powszechność smartfonów i coraz większa popularność mediów społecznościowych sprawiły, że informacje potrafią rozprzestrzenić się w ciągu kilku...
SEO Poland Conference – relacja z wydarzenia
Rok 2022 to dla mnie czas intensywnego zdobywania wiedzy - a jak się uczyć, to od najlepszych. Dlatego też nie poprzestałam na udziale w SEO &...
Jak wykorzystać Pinterest do celów biznesowych? Wywiad ze specjalistką
O tym, czy Pinterest można wykorzystać w biznesie oraz jaki potencjał w sobie kryje, rozmawiamy z Marzeną Wosiurą, specjalistką od marketingu,...
Ile trwa i ile kosztuje wydanie książki?
Jeśli planujesz wydanie własnej książki, z pewnością zastanawiasz się, jak się do tego przygotować. Warto wiedzieć, że czas potrzebny na wydanie...
Kim jest copywriter, a kim SEO copywriter?
Przeszukując oferty, z pewnością nie raz natrafiłeś na nazwy: copywriter, content writer i SEO copywriter. Czy wiesz jednak, czym się od siebie...
Teksty na stronę www – czego nie może zabraknąć?
Strona internetowa to nasza wizytówka. Czym muszą wyróżniać się teksty na stronę www, aby były skuteczne? Jakich elementów nie może na nich...
Self-publishing – wszystko, co trzeba wiedzieć
Self-publishing to proces, w którym można wydać książkę bez korzystania z usług tradycyjnego wydawnictwa. Oznacza to, że to Ty będziesz...
Czy warto zainwestować w dobry copywriting?
Zlecanie pisania treści copywriterowi ma oczywiście swoje plusy i minusy. Po stronie plusów jest to, że możesz uwolnić swój czas, aby skupić się na...
Czy każda transkrypcja potrzebuje redakcji? Wywiad z transkrybentką
Transkrypcja to (w wielkim skrócie ujmując) spisanie nagrania głosowego do dokumentu tekstowego. Zamiana mowy na tekst może dotyczyć właściwie...
Jak wydać książkę?
Stało się, napisałeś książkę. Może jest to książka kucharska, może poradnik dla młodych rodziców, a może mrożąca krew w żyłach powieść kryminalna....
Czy warto studiować polonistykę?
Polonistyka to studia, które każdego roku wybiera wielu świeżo upieczonych maturzystów. Jednocześnie na temat tego kierunku krąży wiele mitów i...
SEO copywriting – czym jest?
SEO copywriting to proces pisania treści na stronę internetową, która jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych, jak Google. Oznacza...
Social media marketing – co to jest?
Marketing w mediach społecznościowych (tzw. social media marketing) to proces wykorzystywania platform internetowych (np. Facebook) do budowania...
Konferencja SEO & Content Camp – relacja z wydarzenia
Tuż po długim weekendzie majowym, 6-8 maja 2022 r. w Szczyrku, odbyła się organizowana przez WhitePress konferencja SEO & Content Camp. W...
Marka osobista – czym jest i jak ją budować?
Wielu z nas kojarzy markę osobistą głównie z politykami, celebrytami czy ekspertami wypowiadającymi się w telewizji na różne poważne tematy....
Jak zarabiać na pisaniu?
Copywriting stale się rozwija, a co za tym idzie – coraz więcej osób chce zarabiać na pisaniu i jest zainteresowanych rozpoczęciem swojej przygody w...
Golden Marketing Conference – 3 najważniejsze lekcje
Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja Golden Marketing Conference, jednej z największych imprez branżowych w Polsce! Z tej okazji wspominam...
Q&A: Jak utrzymać uwagę czytelnika?
Ostatnio na naszej facebookowej grupie "Pisz lepiej. Copywriting dla każdego" pojawiło się Q&A. "Jak utrzymać uwagę czytelnika w dłuższych...
Korekta e-booka – czy jest potrzebna?
Napisałeś e-book i zamierzasz go wydać? Masz już gotową okładkę i wielkie plany na sprzedaż? Zanim jednak Twój e-book ujrzy światło dzienne,...
Jak pisać angażujące posty na social media?
Jeśli prowadzisz firmę, rozwijasz markę osobistą lub działasz w sieci, z pewnością wiesz, jak ważne jest angażowanie Twoich odbiorców. Właśnie do...
Jak rozpoznać fake newsy?
Fake newsy, czyli treści zawierające nieprawdziwe informacje, mające za zadanie przekazać czytelnikom zakłamany obraz rzeczywistości i najczęściej...
Jak zostać copywriterem – Q&A
Chcesz zarabiać na pisaniu? A może dopiero niedawno dowiedziałeś się, że taka praca w ogóle istnieje i zastanawiasz się, jak zostać copywriterem?...
Scenariusz reklamy radiowej
Radia słuchamy, jadąc autem czy czekając w poczekalni u lekarza. Emitowane w nich reklamy trafiają do nas, nawet jeśli specjalnie ich nie szukamy....
Utrata konta na Facebooku. Jak skontaktować się z Facebookiem?
Historia, którą chcę się dziś z Wami podzielić, zdarzyła się naprawdę. Niedawno dotknęła mnie sytuacja, jakich pewnie wiele: utrata konta na...
Wymiary grafik na Facebook 2022 r.
Przygotowywanie grafik na profile prywatne i firmowe to bardzo ważny krok w dbaniu o wizerunek. Wymiary grafik to temat, który powraca jak bumerang...
Landing page. Czym jest i do czego służy?
Chciałbyś mieć więcej osób w swojej liście mailingowej? Albo może stworzyłeś e-booka, którego chcesz jak najlepiej sprzedać? W takich sytuacjach...
Komunikacja na social mediach
Komunikacja na social mediach jest bardzo ważna. To właśnie dzięki niej możemy zdobyć klientów i rozwinąć swą firmę. Wiele osób jednak nie wie, jak...
© Mint Concept. Polityka prywatności