„Pisz lepiej!” to kurs copywritingu skierowany do wszystkich osób, które chcą nauczyć się lepiej pisać teksty do Internetu.

N
N
N
N

Być może zastanawiasz się, czy copywriting to zajęcie dla Ciebie?

Może prowadzisz już działalność gospodarczą lub jesteś freelancerem, a do tego masz lekkie
pióro i chcesz spróbować swoich sił w pisaniu na zlecenie? Pamiętaj, że copywriting nie musi
być Twoją etatową pracą, ale jedynie poszerzeniem oferty!

A może umiejętność pisania przyda Ci się, aby rozwinąć własny biznes lub markę osobistą?
Każdy znajdzie powód, aby nauczyć się lepiej pisać – przecież język wykorzystujemy do codziennej komunikacji na tysiące różnych sposobów! Dlatego warto wykorzystać potencjał, jaki w nim drzemie, aby skuteczniej osiągać swoje cele: biznesowe, sprzedażowe czy PR-owe.

Kurs copywritingu „Pisz lepiej! Copywriting dla każdego” to aż:

k

13 lekcji

X godzin nagrań

5 dodatkowych tutoriali

m

15 plików do pobrania

2 zestawy ćwiczeń z odpowiedziami

Kurs pisania – kto powinien skorzystać?

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli…

  • Chcesz rozwinąć umiejętność pisania tekstów, aby poszerzyć swoją ofertę i lepiej zarabiać
  • Wykonujesz pracę związaną z pisaniem tekstów lub prowadzisz stronę www / bloga i chcesz poznać skuteczne sposoby na optymalizację tekstów do Internetu
  • Jesteś przedsiębiorcą lub freelancerem i chcesz lepiej pisać, aby rozwijać markę osobistą
  • Słyszałeś o SEO, ale boisz się, że sobie z nim nie poradzisz

Ten kurs NIE jest dla Ciebie, jeśli…

  • Jesteś już profesjonalnym copywriterem
  • Nie chcesz rozwinąć swoich umiejętności pisania

Czego nauczysz się w trakcie kursu?

  • Poznasz proste narzędzia, które poprawią skuteczność każdego tekstu
  • Dowiesz się, jak zachowują się czytelnicy w Internecie i jakie są uniwersalne zasady tworzenia treści na www czy blogi
  • Poznasz sprawdzone metody i techniki stosowane na co dzień przez copywriterów
  • Zobaczysz, jak powinna postępować praca nad tekstem – krok po kroku
  • Nauczysz się optymalizować teksty pod wyszukiwarkę internetową (SEO)

Weź udział w kursie już dziś!

Zobacz, z jakich modułów składa się kurs!

Copywriting – wprowadzenie

Lekcje:

  • Lekcja 1: Czym jest copywriting?
  • Narzędzia copywritera

Pliki do pobrania:

  • Pisanie językiem korzyści
  • Lista wartości
  • Lista CTA
  • Lista power words
  • Książki o copywritingu

Pisanie tekstów do Internetu

Lekcje:

  • Lekcja 1: Jak pisać teksty do Internetu?
  • Lekcja 2: Rodzaje tekstów w Internecie
  • Lekcja 3: Struktura i język tekstów
  • Lekcja 4: Stałe elementy tekstu

Tutoriale:

  • Tutorial 1: Jak poprawić strukturę artykułu?
  • Tutorial 2: Jak poprawnie zrobić
    wypunktowanie?

Pliki do pobrania:

  • Słownik copywritera – do pierwszej lekcji
  • Schematy pisania leadów
  • Schematy tworzenia tytułów i śródtytułów
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
  • Przykładowe rozwiązania ćwiczeń

SEO – pisanie tekstów pod wyszukiwarki

Lekcje:

  • Lekcja 1: Czym jest SEO?
  • Lekcja 2: Słowa kluczowe
  • Lekcja 3: Nagłówki
  • Lekcja 4: Formatowanie. Wypunktowania, boldy
  • Lekcja 5: Inne czynniki. Długość, język, jakość tekstu
  • Lekcja 6: Elementy poza tekstem. Metadane, linki, opisy ALT
  • Podsumowanie

Tutoriale:

  • Tutorial 1. Jak napisać tekst pod słowa kluczowe
  • Tutorial 2. Jak napisać metadane – meta description
  • Tutorial 3. Jak dodać tekst i metadane na WordPress

Pliki do pobrania:

  • Słownik SEO copywritera
  • Checklista SEO copywritera
  • Narzędzia SEO copywritera
  • Lista słów łączących
  • Schematy meta description
  • Schematy meta title
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania
  • Przykładowe rozwiązania ćwiczeń

Przeczytaj opinię o kursie!

Miałam okazję sprawdzić kurs copywritingu Ani Wołodko z Mint Concept. Szczególnie część o copywritingu SEO mnie zaciekawiła i w pełni spełniła moje oczekiwania. Znalazłam tam komplet informacji, których potrzebuje każdy początkujący copywriter lub osoba, która samodzielnie chce zadbać o swój blog. Z kursu dowiedziałam się, nie tyko, jak napisać artykuł, ale także jak go zoptymalizować oraz wstawić na blog w WordPressie. Gdybym wiedziała te rzeczy kilka miesięcy temu, może moje Yoast byłoby w końcu zielone, a nie czerwone�� Krótkie lekcje, konkretne informacje, a do tego spokojna muzyka w tle – nie wiedziałam, kiedy skończyła się ostatnia lekcja. A chciałabym więcej! Polecam wszystkim, którzy chcą zadbać o swój blog lub chcą pisać wartościowe treści dla swoich klientów!

Marta Kafar

Dlaczego warto wybrać akurat ten kurs copywritingu?

N
N
N
N
Autorką kursu jest redaktorka i copywriterka z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży
Wszystkie przykłady użyte w kursie są zaczerpnięte z praktyki
Materiały mają zróżnicowaną formę:
  • prezentacji audio-wideo
  • prezentacji w wersji tekstowej,
  • filmów instruktażowych
  • plików PDF do pobrania i wydrukowania
  • Otrzymujesz uporządkowaną wiedzę – materiał podzielony jest na krótkie lekcje, które krok po kroku wprowadzają Cię w poszczególne etapy pracy nad tekstem

Ile kosztuje kurs?

Pakiet 1:
• 12-miesięczny dostęp do platformy kursowej
• Aktualizacja treści – jeśli w ciągu 12 miesięcy zmienią się algorytmy pisania tekstów pod SEO
• 2 konsultacje mailowe z możliwością otrzymania feedbacku do napisanych tekstów
• Zaświadczenie o ukończeniu kursu
• PREZENT: e-book „3 kroki do lepszego tekstu”, będący podsumowaniem „w pigułce”, jak poprawić każdy tekst w 3 prostych krokach
Cena: 300 zł brutto

Pakiet 2:
• 12-miesięczny dostęp do platformy kursowej
• Aktualizacja treści – jeśli w ciągu 12 miesięcy zmienią się algorytmy pisania tekstów pod SEO
• 2 konsultacje mailowe z możliwością otrzymania feedbacku do napisanych tekstów
• 1 konsultacja indywidualna online – 60 minut pracy z doświadczonym copywriterem
• Możliwość publikacji Twojego tekstu na blogu www.mintconcept.pl/blog, którą będziesz mógł włączyć do portfolio
• Zaświadczenie o ukończeniu kursu
• PREZENT: e-book „3 kroki do lepszego tekstu”, będący podsumowaniem „w pigułce”, jak poprawić każdy tekst w 3 prostych krokach
Cena 600 zł brutto

O autorce

Nazywam się Anna Wołodko. Napisałam tysiące tekstów i miliardy znaków ze spacjami, sprawdziłam dziesiątki książek (a kilka z nich napisałam również sama, jako ghostwriterka). W trakcie studiów (filologia polska, językoznawstwo) oraz pracy w wydawnictwach i agencjach reklamowych poznałam każdy etap pracy nad tekstem – od podszewki. Dziś chcę dzielić się moją wiedzą i doświadczeniem z
innymi!

Facebook