Blog o copywritingu i reklamie. Zobacz najnowsze wpisy
Sztuczna inteligencja a grafika. Wywiad z projektantką graficzną
AI rewolucjonizuje nie tylko obszar copywritingu i marketingu, ale też grafiki. Czy zmieni rolę, jaką obecnie grają projektanci graficzni w procesie...
AI w grafice. Jak wykorzystać Midjourney?
W dzisiejszym świecie mediów społecznościowych, wizualna atrakcyjność jest kluczem do przyciągania uwagi użytkowników. Dlatego niezwykle ważne jest,...
Etapy pracy nad książką
Współpraca z wydawnictwem nie jest już od dawna jedyną możliwością, aby wydać własną książkę. Coraz modniejszy staje się model self-publishingu....
Czym jest AI? Czy nam zagraża?
Sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence, AI) to dziedzina informatyki zajmująca się projektowaniem i tworzeniem systemów komputerowych,...
Czy sztuczna inteligencja zabierze nam pracę?
Sztuczna inteligencja. Ostatnio słychać o niej naprawdę sporo. Czy jest dobra, czy zła? Czy zabierze nam pracę...? Wiadomo, że obaw jest wiele. Jak...
Nowoczesna sprzedaż i marketing – relacja z konferencji
17 marca 2023 r. odbyła się trzecia już edycja konferencji "Nowoczesna sprzedaż i marketing", organizowana przez Sell Wise. Jak przebiegała i czego...
Ghostwriting – co to jest?
Wpadłeś na ciekawy pomysł na książkę, ale pisanie nie było nigdy Twoją mocną stroną? Wolisz mówić niż pisać i łatwiej Ci nagrać swoje myśli na...
Czym jest self-publishing?
Self-publishing to model wydawniczy, w którym wydajesz publikację sam, bez pomocy wydawnictwa. Daje autorom pełną kontrolę nad ich dziełami, ale...
3 porady dla copywritera – naucz się lepiej pisać!
Zaczynając swoją karierę jako copywriter, nie jest trudno o błędy i problemy wynikające z nieznajomości tej pracy. Szukasz sprawdzonych sposobów na...
Korekta książek – o czym musisz pamiętać?
Jeśli napisałeś książkę lub e-booka, z pewnością wiesz, że przed publikacją tekst wymaga redakcji i korekty. Zanim książka trafi na sklepowe półki,...
Czy Facebook sprzedaje?
Profile firmowe na Facebooku to w dzisiejszych czasach oczywistość. Prawie wszystkie - mniejsze czy większe - firmy prędzej czy później zakładają...
Korektor tekstu – kim jest, czym się zajmuje?
Korektor tekstu to osoba, której obecność przy wydaniu każdej książki czy e-book jest wręcz konieczna! Czym dokładnie zajmuje się korektor i jak...
Co się wydarzyło w Mint Concept w 2022? Podsumowanie roku
Kończący się właśnie rok 2022 przyniósł ze sobą wiele wydarzeń. Sporo pracy, ale też owocnych spotkań i wyjazdów. W styczniu miałam okazję po raz...
Komu potrzebne są teksty pod SEO?
Teksty pod SEO, czyli treści zoptymalizowane pod słowa kluczowe, pojawiają się w Internecie coraz częściej. Wiele firm stawia na SEO, jako na...
Wykorzystywanie zdjęć z Internetu – czy jest legalne?
Zdjęcia z Internetu często wykorzystywane są do tworzenia prezentacji, postów na social media czy wpisów blogowych. W końcu nie każdy ma dobry...
Promocje na Black Friday – jak tworzyć komunikaty?
Black Friday, czyli coroczne święto zakupów, zbliża się wielkimi krokami. O czym pamiętać, przygotowując promocje na Black Friday, pod kątem...
Grafiki z Canvy – czy są legalne?
Canva to popularny program do tworzenia materiałów graficznych. Bez wątpienia jest to dobry sposób na tworzenie materiałów reklamowych, postów na...
Własny e-book od A do Z!
Własny e-book to marzenie wielu osób. Zobacz, jak możesz je spełnić i poznaj krok po kroku kolejne działania prowadzące do wydania e-booka. Własny...
Formy rozliczeń dla copywritera
W jaki sposób copywriter freelancer może rozliczać się z urzędem skarbowym? Jakie ma możliwości współpracy z firmami i co mu się najbardziej opłaca?...
Pozycjonowanie na długi ogon. Czym jest i jakie ma zalety?
Każda osoba działająca w Internecie – czy to prowadząca firmowego bloga, czy też posiadająca swoją stronę www – powinna zainteresować się SEO....
Czy wydanie książki samemu ma sens?
Samodzielne wydanie książki to świetny sposób na rozpowszechnienie swojej pracy bez konieczności przechodzenia przez tradycyjną drogę wydawniczą....
Real time marketing (na przykładzie: Borys Szyc i Alpro)
Powszechność smartfonów i coraz większa popularność mediów społecznościowych sprawiły, że informacje potrafią rozprzestrzenić się w ciągu kilku...
SEO Poland Conference – relacja z wydarzenia
Rok 2022 to dla mnie czas intensywnego zdobywania wiedzy - a jak się uczyć, to od najlepszych. Dlatego też nie poprzestałam na udziale w SEO &...
Jak wykorzystać Pinterest do celów biznesowych? Wywiad ze specjalistką
O tym, czy Pinterest można wykorzystać w biznesie oraz jaki potencjał w sobie kryje, rozmawiamy z Marzeną Wosiurą, specjalistką od marketingu,...
Ile trwa i ile kosztuje wydanie książki?
Jeśli planujesz wydanie własnej książki, z pewnością zastanawiasz się, jak się do tego przygotować. Warto wiedzieć, że czas potrzebny na wydanie...
Kim jest copywriter, a kim SEO copywriter?
Przeszukując oferty, z pewnością nie raz natrafiłeś na nazwy: copywriter, content writer i SEO copywriter. Czy wiesz jednak, czym się od siebie...
Teksty na stronę www – czego nie może zabraknąć?
Strona internetowa to nasza wizytówka. Czym muszą wyróżniać się teksty na stronę www, aby były skuteczne? Jakich elementów nie może na nich...
Self-publishing – wszystko, co trzeba wiedzieć
Self-publishing to proces, w którym można wydać książkę bez korzystania z usług tradycyjnego wydawnictwa. Oznacza to, że to Ty będziesz...
Czy warto zainwestować w dobry copywriting?
Zlecanie pisania treści copywriterowi ma oczywiście swoje plusy i minusy. Po stronie plusów jest to, że możesz uwolnić swój czas, aby skupić się na...
Czy każda transkrypcja potrzebuje redakcji? Wywiad z transkrybentką
Transkrypcja to (w wielkim skrócie ujmując) spisanie nagrania głosowego do dokumentu tekstowego. Zamiana mowy na tekst może dotyczyć właściwie...
© Anna Wołodko Mint Concept. Polityka prywatności