Blog o copywritingu i reklamie. Zobacz najnowsze wpisy
Współpraca z wydawnictwem – najczęstsze błędy autorów
Wydanie książki to dla wielu spełnienie marzeń i zwieńczenie wielomiesięcznej, a nawet wieloletniej pracy twórczej. Jednak współpraca z wydawnictwem...
Jak lepiej pisać?
Jako redaktorka pracuję już od 9 lat, jako copywriterka – niewiele krócej. Na co dzień nie tylko tworzę teksty na www i social media, ale też uczę...
Biblia webwritingu. Recenzja książki Dariusza Puzyrkiewicza
Dariusz Puzyrkiewicz to znany i ceniony w branży copywriterskiej twórca tekstów sprzedażowych. Co więcej, to też autor bestsellerowych książek...
Czy wena istnieje i czy przydaje się do pisania tekstów?
Jedną z największych trudności, z jakimi boryka się wiele osób chcących napisać tekst, jest syndrom pustej kartki. To uczucie blokady, podczas...
Chcę wydać książkę – FAQ dla autorów
Praktyka pokazuje, że coraz więcej osób chce wydać własną książkę. Jednak od napisania tekstu do momentu odebrania świeżego, pachnącego nowością...
3 elementy wydania książki, o których autorzy zapominają
Self-publishing, czyli wydawanie własnych dzieł bez pośrednictwa tradycyjnych wydawnictw, stało się fenomenem współczesnego rynku książki. Wraz z...
Przegląd 26 aplikacji AI w Chat-GPT 4
Często, kuszeni obfitością opcji, inwestujemy w coś, czego w praktyce nie wykorzystamy. Abonament na 500 kanałów telewizyjnych, podczas gdy oglądamy...
Jak napisać własną książkę – przewodnik dla autorów
W dobie cyfrowej, pisarstwo stało się dostępne dla każdego. "Jak napisać własną książkę" to pytanie, które nurtuje wiele osób. W tym przewodniku...
Wydać książkę… Jak wybrać odpowiednią ścieżkę wydawniczą?
Publikacja własnej książki jest marzeniem wielu autorów. Ale przed jego realizacją stoi kluczowa decyzja: którą ścieżkę wydawniczą wybrać? W...
Mint Concept – podsumowanie 2023 roku
Koniec roku to dla mnie - jak dla wielu osób - czas podsumowań, również tego, co wydarzyło się w firmie. Choć moja marka Mint Concept ma już ponad...
I love marketing 2023 – relacja z konferencji
"I love marketing" to wydarzenie, którego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Każdego roku konferencja przyciąga uwagę wszystkich tych, którzy z...
Dobra strona www – najważniejsze elementy
Strona www odgrywa kluczową rolę w biznesie. Często bywa jednym z wielu punktów styku marki z klientem i może znacząco wpływać na decyzję dotyczącą...
Jak napisać tekst pod SEO? Porady dla początkujących
Kiedy słyszymy „SEO”, często myślimy o tajemniczych algorytmach czy działaniach wymagających umiejętności technicznych. Tymczasem zoptymalizowanie...
Sztuczna inteligencja a grafika. Wywiad z projektantką graficzną
AI rewolucjonizuje nie tylko obszar copywritingu i marketingu, ale też grafiki. Czy zmieni rolę, jaką obecnie grają projektanci graficzni w procesie...
AI w grafice. Jak wykorzystać Midjourney?
W dzisiejszym świecie mediów społecznościowych, wizualna atrakcyjność jest kluczem do przyciągania uwagi użytkowników. Dlatego niezwykle ważne jest,...
Etapy pracy nad książką
Współpraca z wydawnictwem nie jest już od dawna jedyną możliwością, aby wydać własną książkę. Coraz modniejszy staje się model self-publishingu....
Czym jest AI? Czy nam zagraża?
Sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence, AI) to dziedzina informatyki zajmująca się projektowaniem i tworzeniem systemów komputerowych,...
Czy sztuczna inteligencja zabierze nam pracę?
Sztuczna inteligencja. Ostatnio słychać o niej naprawdę sporo. Czy jest dobra, czy zła? Czy zabierze nam pracę...? Wiadomo, że obaw jest wiele. Jak...
Nowoczesna sprzedaż i marketing – relacja z konferencji
17 marca 2023 r. odbyła się trzecia już edycja konferencji "Nowoczesna sprzedaż i marketing", organizowana przez Sell Wise. Jak przebiegała i czego...
Ghostwriting – co to jest?
Wpadłeś na ciekawy pomysł na książkę, ale pisanie nie było nigdy Twoją mocną stroną? Wolisz mówić niż pisać i łatwiej Ci nagrać swoje myśli na...
Czym jest self-publishing?
Self-publishing to model wydawniczy, w którym wydajesz publikację sam, bez pomocy wydawnictwa. Daje autorom pełną kontrolę nad ich dziełami, ale...
3 porady dla copywritera – naucz się lepiej pisać!
Zaczynając swoją karierę jako copywriter, nie jest trudno o błędy i problemy wynikające z nieznajomości tej pracy. Szukasz sprawdzonych sposobów na...
Korekta książek – o czym musisz pamiętać?
Jeśli napisałeś książkę lub e-booka, z pewnością wiesz, że przed publikacją tekst wymaga redakcji i korekty. Zanim książka trafi na sklepowe półki,...
Czy Facebook sprzedaje?
Profile firmowe na Facebooku to w dzisiejszych czasach oczywistość. Prawie wszystkie - mniejsze czy większe - firmy prędzej czy później zakładają...
Korektor tekstu – kim jest, czym się zajmuje?
Korektor tekstu to osoba, której obecność przy wydaniu każdej książki czy e-book jest wręcz konieczna! Czym dokładnie zajmuje się korektor i jak...
Co się wydarzyło w Mint Concept w 2022? Podsumowanie roku
Kończący się właśnie rok 2022 przyniósł ze sobą wiele wydarzeń. Sporo pracy, ale też owocnych spotkań i wyjazdów. W styczniu miałam okazję po raz...
Komu potrzebne są teksty pod SEO?
Teksty pod SEO, czyli treści zoptymalizowane pod słowa kluczowe, pojawiają się w Internecie coraz częściej. Wiele firm stawia na SEO, jako na...
Wykorzystywanie zdjęć z Internetu – czy jest legalne?
Zdjęcia z Internetu często wykorzystywane są do tworzenia prezentacji, postów na social media czy wpisów blogowych. W końcu nie każdy ma dobry...
Promocje na Black Friday – jak tworzyć komunikaty?
Black Friday, czyli coroczne święto zakupów, zbliża się wielkimi krokami. O czym pamiętać, przygotowując promocje na Black Friday, pod kątem...
Grafiki z Canvy – czy są legalne?
Canva to popularny program do tworzenia materiałów graficznych. Bez wątpienia jest to dobry sposób na tworzenie materiałów reklamowych, postów na...
© Mint Concept. Polityka prywatności