Koniec grudnia dla wielu osób jest czasem podsumowań i refleksji. Mijający właśnie rok 2021 w Mint Concept to nie tylko czas wzmożonej pracy i wyzwań, ale także powodów do satysfakcji i wielu pięknych chwil…

Pierwsza połowa roku to moja współpraca z portalem Warto Znać, na który zostałam zaproszona do wypowiedzenia się w roli ekspertki na dwa bliskie mi tematy, dotyczące pisania treści pod SEO oraz tekstów blogowych.

Źródło grafiki: Fanpage @wartoznacportal

SEO dla początkujących. Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu tekstów w Internecie?

Blog firmowy – do czego jest Ci potrzebny?

Jednocześnie z każdym miesiącem przybywało nowych Klientów, dzięki którym mogłam rozwijać moje doświadczenie i portfolio w powyższych tematach – i nie tylko! W tym roku oferta Mint Concept powiększyła się o kilka zupełnie nowych obszarów:

  • Naming – w ramach współpracy z wchodzącymi dopiero na rynek markami, udało się wykreować 5 nowych nazw;
  • Ghostwriting – zaoferowałam wsparcie Klientom w zakresie pisania książek i publikacji;
  • Projekt: wydaj własny e-book – czyli kompleksowa usługa wsparcia Autorów chcących wydać własną książkę elektroniczną bądź drukowaną – od korekty, przez grafikę, aż po skład;
  • Audyt SEO – dzięki współpracy z firmą Icea z Poznania, od maja 2021 r. mogłam zaproponować moim Klientom również profesjonalny audyt SEO strony internetowej.

Bezpłatny audyt SEO – oferta

W 2021 roku miałam również okazję udzielić kilku wywiadów. Na temat mojej pracy w zawodzie copywriterki i wyzwań, jakie się z nią wiążą, opowiedziałam Kasi z pracowni Wielogłoska, a na temat SEO i PR-u wypowiedziałam się na blogu Mai Łakomy.

Źródło grafiki: www.wielogloska.pl

W mojej pracy cenię różnorodność. Rozmowa z Anną Wołodko

Jak pisać, żeby sprzedawać? Zasady tekstów, SEO i PR (wywiad)

Druga połowa roku przyniosła ze sobą dwa duże wydarzenia. Najpierw Kongres Golden Marketing w Poznaniu – dwa dni przepełnione zdobywaniem wiedzy i wymianą doświadczeń na temat rynku e-commerce, reklamy i marketingu. Dobrze było wrócić do szkoleń stacjonarnych, odbywających się na kultowych Międzynarodowych Targach Poznańskich, po ponad roku przerwy spowodowanej pandemią… Miesiąc później miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu Content Marketing z Pawłem Tkaczykiem – tym razem w Warszawie.

Mint Concept

Zaraz potem, 2 listopada, swoje pierwsze urodziny obchodziła moja firma Mint Concept! Przez ten pierwszy rok:

  • Wsparliśmy naszymi działaniami ponad 60 Klientów
  • Wykonaliśmy redakcję 18 książek drukowanych i elektronicznych
  • Napisaliśmy niemal 5 milionów znaków ze spacjami 
  • Zapełniliśmy grafikami 12 profili firmowych w social mediach

Oczywiście, nie byłoby to możliwe, bez pomocy moich Współpracowników i Podwykonawców! W tym roku zaprosiłam do współpracy kilka nowych osób, dzięki którym mogłam poszerzyć zakres oferty o usługi graficzne, teksty obcojęzyczne czy stawianie stron www.

Mint Concept

Koniec roku to znów czas wzmożonej pracy dla stałych i nowych Klientów. Każda współpraca, niezależnie czy z dużą, czy z mniejszą firmą, jest dla mnie zawsze cennym doświadczeniem, jednak największą satysfakcję odczuwam z następujących projektów:

  • napisanie serii spotów reklamowych dla warszawskiego parku rozrywki – reklamy emitowane były w lokalnym radiu;
  • stworzenie kilkuset zoptymalizowanych pod SEO opisów produktów dla dużego e-commerce’a;
  • poprowadzenie projektu wydawniczego, złożonego z transkrypcji tekstu, redakcji, korekty, zaprojektowania okładki, składu e-booka, korekty na składzie i przygotowania tekstów sprzedażowych promujących e-book;
  • przygotowanie landing page’a sprzedażowego z kompletem tekstów sprzedażowych zoptymalizowanych pod SEO oraz identyfikacji wizualnej marki (logo oraz kompletu grafik).

Niezmiernie cieszą mnie opinie zadowolonych Klientów, jak chociażby ta:

W tym roku coraz częściej udawało mi się również znaleźć czas na to, by edukować innych w zakresie komunikacji i szerzyć wiedzę na temat copywritingu. Do współpracy zaprosił mnie m.in. portal Świat Kobiecej Mocy, na którym podzieliłam się z Czytelnikami wskazówkami, na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z copywriterem.

Źródło grafiki: www.swiatkobiecejmocy.pl

Współpraca z copywriterem – na co zwrócić uwagę?

Kilka słów na temat sporządzania ofert sprzedażowych napisałam natomiast dzięki uprzejmości Sylwii, we wpisie gościnnym opublikowanym na blogu Dwoje na Głowie:

Dobra oferta, czyli jak przyciągnąć uwagę klienta?

Pod koniec roku otrzymałam również propozycję, aby podzielić się swoją wiedzą na łamach dwóch magazynów: Kwartalnika Hurtownianego (do pobrania tutaj) oraz czasopisma May Lux Magazine.

2021 rok przyniósł niewątpliwie wiele wrażeń i choć był pracowity, z pewnością będę go miło wspominać! Na przyszły rok szykuję dużą niespodziankę dla osób zainteresowanych copywritingiem i nauką pisania skutecznych tekstów – szczegóły już wkrótce.

Dziękuję, że byliście z nami!

Facebook