Interesujesz się marketingiem? Chcesz poszerzać swoją wiedzę na temat tego, czym jest skuteczny content marketing? Chcesz wiedzieć, jak budować własną markę i tworzyć skuteczną komunikację na social mediach? Jeśli interesuje Cię, jak wygląda e-marketing w praktyce, z pewnością zastanawiasz się, jakie książki o marketingu warto przeczytać? Zobacz krótki, subiektywny przewodnik po pozycjach branżowych!

Top 3 książki o marketingu, czyli e-marketing w praktyce copywritera!

Jak każdy copywriter, który chce się rozwijać, ja również regularnie poszerzam swoją wiedzę związaną z content marketingiem i nie tylko. Wybór pozycji książkowych, które w przystępny sposób uzupełniają i aktualizują wiedzę, jest spory. Dziś przedstawię Ci trzy tytuły, które moim zdaniem są podstawą dla osób interesujących się marketingiem. Być może zakładasz właśnie swoją firmę lub jesteś początkującym przedsiębiorcą i chcesz budować swoją markę osobistą? Zobacz, jakie książki o marketingu warto przeczytać na start!

Content marketing i social media

Książka Content marketing i social media, której autorką jest Barbara Stawarz-Garcia, to poradnik dla marketingowców, blogerów, osób zajmujących się PR-em lub zainteresowanych działalnością w social mediach. Pozycja ta skutecznie tłumaczy zagadnienia content marketingu, a także omawia tworzenie treści oraz kreowanie strategii marketingowej. Książka napisana jest jasnym i zrozumiałym językiem, dlatego też doskonale sprawdzi się u osób początkujących. Duża liczba wykresów, zdjęć i schematów z pewnością pozwoli jeszcze lepiej zrozumieć przedstawiane zagadnienia.

Zakamarki marki

Napisana przez Pawła Tkaczyka książka pt.: Zakamarki marki to doskonała pozycja dla właścicieli firm, pracowników marketingu lub specjalistów do spraw PR, a przede wszystkim dla osób chcących zbudować własną markę, czy to firmową, czy osobistą. Autor, opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, przedstawia wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące budowania spójnego wizerunku i skutecznej strategii komunikacji. Na koniec warto zaznaczyć, że informacje przekazane są w przystępny sposób i poparte są licznymi przykładami i case studies.

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Artur Maciorowski w swej książce E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online opowiada o tym, jak pozyskać klientów w sieci oraz pokonać konkurencję. Dzięki tej pozycji poznasz takie zagadnienia jak:

  • budowanie serwisu WWW,
  • korzystanie z Google AdWords i z WebAnalytics,
  • czerpanie korzyści z SEO, PPC i SEM,
  • marketing treści,
  • i wiele, wiele innych. 

Książka polecana jest dla osób prowadzących biznes online oraz dla tych, którzy dopiero przenoszą swoje działania do sieci.

Przewodnik przygotowała:

Anna Wołodko, copywriterka i redaktorka, absolwentka edytorstwa i PR-u. Na co dzień wspiera przedsiębiorców w skutecznej komunikacji, marketingu i budowaniu silnej marki, prowadząc firmę Mint Concept.

Facebook