Blog o copywritingu i reklamie. Zobacz najnowsze wpisy
Dobry copywriter – po czym go poznać?
Osoby, które myślą o spróbowaniu swych sił w pisaniu tekstów, często zadają sobie pytanie, jakie są cechy dobrego copywritera. Nad tym samym...
Jaka powinna być dobra reklama radiowa?
Obok reklam wizualnych, czyli np. tych, które oglądamy w telewizji lub Internecie, bardzo popularną formą reklamy jest reklama radiowa. Czy warto z...
Słowa kluczowe – czym są i jak je dobierać?
Każdy osoba prowadząca działalność w sieci, powinna posiadać choć minimalną wiedzę na temat SEO. Podstawowym pojęciem towarzyszącym temu zagadnieniu...
Co to jest brief i dlaczego przydaje się w pracy copywritera?
Jeśli podejmujesz współpracę z copywriterem, może okazać się, że przed podjęciem zlecenia poprosi Cię on, abyś wypełnił brief. Być może zajmie Ci to...
UX writing – jak trafić do współczesnego odbiorcy?
Ilość dostępnych informacji w Internecie, miliony stron internetowych, wielość treści w social mediach powodują, że współczesny użytkownik Internetu...
Copywriting a ghostwriting. Czym się różnią?
Ghostwriting to określenie, które ostatnio stało się bardzo popularne. Przez lata ghostwriting był kojarzony z pisaniem za kogoś książki, piosenki,...
Reklama a PR – czym się od siebie różnią?
Reklama i Public Relations (PR) to dwa często mylone ze sobą pojęcia, które jednak mają zupełnie inne znaczenie. Jak odróżnić od siebie działania z...
UX copywriting – dlaczego jest Ci potrzebny?
Dobra komunikacja z odbiorcą jest podstawą budowania relacji biznesowych. W jej rozwoju pomaga UX copywriting. Czym jest, jak go stosować i dlaczego...
Audyt SEO – zasady, cele i korzyści
Audyt SEO to podstawa, od której powinna zacząć każda osoba posiadająca stronę www i chcąca poprawić jej widoczność w sieci. Jakie są najważniejsze...
Wszystko, co musisz wiedzieć o SEO
SEO – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki – należy do działań marketingu organicznego, czyli takich, za które nie płacimy bezpośrednio. Co...
Copywriting FAQ – rozliczenie z copywriterem
Po krótkiej przerwie wracamy do cyklu, w którym dzielimy się z Wami odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące copywritingu. Dziś...
Umowa z copywriterem – o czym należy pamiętać
Jeśli planujesz skorzystać z usług copywriterskich, pierwsza rzecz, jaka powinna Ci przyjść do głowy, to umowa z copywriterem. W niniejszym artykule...
Copywriting FAQ – współpraca z copywriterem
Ostatnio rozpoczęliśmy cykl „Copywriting FAQ” – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące copywritingu! Odpowiadaliśmy już na pytania,...
Copywriting FAQ – podstawowe pytania
Copywriting, który nie ma nawet polskojęzycznego odpowiednika, jest często odbierany jako pojęcie obce, dla większości bywa też niezrozumiałe. Osoby...
Pozycjonowanie. Dlaczego go potrzebujesz?
Nawet najciekawsze teksty i najpiękniejsze grafiki pozostaną nieznane szerszemu gronu odbiorców, jeśli nie zadbasz o… pozycjonowanie. Czyli, mówiąc...
Teksty copywriterskie a schemat komunikacji Jakobsona
Czy wiesz, czym jest schemat komunikacji Jakobsona i z jakich elementów się składa? Jeśli chcesz tworzyć dobre teksty copywriterskie, warto się z...
Co to jest brandbook?
Podstawą spójnej strategii komunikacji wizualnej firmy jest tzw. brandbook (znany również pod nazwą "księga znaku"). Jest to instrukcja...
Czym jest księga stylu i dlaczego jest ważna?
Jednym z narzędzi strategii content marketingu, czyli marketingu za pomocą treści, jest tzw. księga stylu. Jest to instrukcja, według której...
Metadane – jak wykorzystuje je SEO copywriting?
SEO copywriting to nie tylko dobrze dobrany temat i lekkie pióro, ale również odpowiednie zoptymalizowanie tekstu pod wyszukiwarki. Metadane to...
Kim jest contentwriter i czym się zajmuje?
Pisanie dobrych tekstów wymaga nie tylko wiedzy, ale także specjalnych umiejętności. Szukając kogoś do pomocy w tworzeniu profesjonalnych treści,...
Kim jest persona w marketingu i jak ją określić?
Tworząc treści marketingowe, na samym początku należy podjąć decyzję, do kogo będą one kierowane. Do tego właśnie potrzebne jest określenie, kim...
Jak budować wizerunek marki na LinkedIn?
LinkedIn to portal społecznościowy, który warto założyć, aby budować wizerunek marki w sieci internetowej. Dla niektórych może się wydawać mało...
Grafiki na www – najczęstsze błędy
Wiele firm, które dopiero rozpoczynają swoją podróż przez krętą drogę biznesu, wpada w pułapkę chaosu i braku spójnej strategii komunikacji...
Jak nazwać firmę? Czyli naming w pigułce
Zastanawiasz się nad otwarciem własnej firmy? Masz gotowy biznesplan, ale nadal brakuje Ci pomysłu na nazwę? Podpowiadamy, jak nazwać firmę! Naming...
Jakie powinny być dobre teksty na www?
Treść to esencja Twojej strony www. O ile grafika może zainteresować przez pierwszych kilka sekund, o tyle teksty są już tym, co może sprawić, że...
Redakcja i korekta tekstów – odpowiedzi na pytania
W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o tym, na czym polega korekta tekstu. Dziś opowiemy o tym, jaka powinna być dobra redakcja i korekta tekstów. Poznaj...
Na czym polega korekta tekstu?
Czy korekta tekstu polega wyłącznie na sprawdzaniu przecinków? Do jakiego stopnia korektor może ingerować w treść? Zobacz, jak właściwie wygląda...
Jak zostałam copywriterką? Moja historia
W pierwszej części tego wpisu odpowiedziałam na pytanie, kim jest copywriter. Dziś podzielę się z Wami moją własną historią i powiem, jak krok po...
Copywriter – kim jest i czym się zajmuje?
Co to znaczy copywriting? Kim jest copywriter i czym dokładnie się zajmuje? Na czym dokładnie polega ta praca? Ostatnio zapytało mnie o to kilka...
Grafiki i zdjęcia z Internetu a prawa autorskie
Stawiasz stronę www, wydajesz e-booka, newsletter, piszesz bloga? A może przygotowujesz prezentację, którą zamierzasz wykorzystać publicznie?...
© Anna Wołodko Mint Concept. Polityka prywatności