Blog o copywritingu i reklamie. Zobacz najnowsze wpisy
Social media w 2021 – zmiany na Facebooku, Instagramie i Linkedinie
Rok 2021 to czas wielu zmian, które dotknęły również świat wirtualny. Jakie zmiany na Facebooku, Instagramie i LinkedInie można było zaobserwować?...
Reklamy świąteczne 2021 – krótki przegląd
Reklamy świąteczne… Kto nie lubi ich klimatu? Z roku na rok marki – zarówno te Polskie, jak i zagraniczne – prześcigają się w wykreowaniu...
Jak zrobić dobrą stronę internetową?
Nadszedł właśnie ten moment, kiedy zdecydowałeś, że potrzebna Ci strona internetowa. Świetnie! W Internecie znajdziesz tysiące poradników, jak...
Jak zoptymalizować e-commerce na święta?
Prowadzisz sklep online i zastanawiasz się, jak wykorzystać wzmożone zainteresowanie zakupami w okresie przedświątecznym? Zobacz, co zrobić, by...
SEO w e-commerce – opisy produktów w sklepie online
Prowadzenie sklepu internetowego jest nie lada wyzwaniem. W końcu codziennie wzrasta liczba konkurencyjnych firm! Jak utrzymać się na powierzchni i...
SXO, czyli SEO i UX
Jeśli zastanawiasz się między skutecznym pozycjonowaniem SEO, a działaniami z zakresu UX i nie wiesz co wybrać, to... wcale nie musisz się tym...
Dobre teksty na www w trzech prostych krokach
Jesteś przedsiębiorcą posiadającym własną stronę www, prowadzisz bloga lub jesteś początkującym copywriterem, który dopiero zaczyna swoją przygodę z...
Długość tekstów do Internetu
W Internecie można znaleźć ogromną liczbę artykułów na przeróżne tematy. Każda nowa treść tam zamieszczana ma ogromną konkurencję, dlatego też...
Czym jest język korzyści, czyli jak sprzedać miękką, błękitną sofę?
Z pojęciem „język korzyści” można spotkać się często w branży copywriterskiej. Zastosowanie tej techniki jest kluczem do napisania dobrego tekstu...
Czy e-mail marketing jest skuteczny?
E-mail marketing to doskonały sposób na komunikację z wieloma odbiorcami naraz. Jest przykładem marketingu bezpośredniego i może przynieść bardzo...
Wywiad ze specjalistką social media – strategia i narzędzia
Z social mediami jest tak, że nie ma efektów bez dobrego planu i konsekwentnie podejmowanych działań. O tym, czym są social media, strategia działań...
Reklama video. Jaki powinien być dobry scenariusz reklamowy?
Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu! Opisana poniżej reklama video niesie za sobą wiele możliwości, a jeśli będzie miała dobry scenariusz...
Jakie książki o marketingu warto przeczytać?
Interesujesz się marketingiem? Chcesz poszerzać swoją wiedzę na temat tego, czym jest skuteczny content marketing? Chcesz wiedzieć, jak budować...
Praca nad składem książki. Wywiad z graficzką
Jak wygląda praca grafika bądź graficzki? Jak zaprojektować okładkę, a jak wybrać odpowiedni layout e-booka? O tym właśnie opowiada Katarzyna...
Jak pozyskiwać klientów dzięki reklamie w Internecie?
Firma nie może istnieć, jeśli nie ma klientów. To właśnie klienci sprawiają, że firma może działać i się rozwijać. A co jeśli nie masz klientów lub...
Naming. 3 błędy przy wyborze nazwy firmy
Pierwszą rzeczą, z jaką zmagają się osoby zakładające swój biznes, jest naming – czyli wybór odpowiedniej nazwy. Z pozoru może wydawać się to dość...
Dobry copywriter – po czym go poznać?
Osoby, które myślą o spróbowaniu swych sił w pisaniu tekstów, często zadają sobie pytanie, jakie są cechy dobrego copywritera. Nad tym samym...
Jaka powinna być dobra reklama radiowa?
Obok reklam wizualnych, czyli np. tych, które oglądamy w telewizji lub Internecie, bardzo popularną formą reklamy jest reklama radiowa. Czy warto z...
Słowa kluczowe – czym są i jak je dobierać?
Każdy osoba prowadząca działalność w sieci, powinna posiadać choć minimalną wiedzę na temat SEO. Podstawowym pojęciem towarzyszącym temu zagadnieniu...
Co to jest brief i dlaczego przydaje się w pracy copywritera?
Jeśli podejmujesz współpracę z copywriterem, może okazać się, że przed podjęciem zlecenia poprosi Cię on, abyś wypełnił brief. Być może zajmie Ci to...
UX writing – jak trafić do współczesnego odbiorcy?
Ilość dostępnych informacji w Internecie, miliony stron internetowych, wielość treści w social mediach powodują, że współczesny użytkownik Internetu...
Copywriting a ghostwriting. Czym się różnią?
Ghostwriting to określenie, które ostatnio stało się bardzo popularne. Przez lata ghostwriting był kojarzony z pisaniem za kogoś książki, piosenki,...
Reklama a PR – czym się od siebie różnią?
Reklama i Public Relations (PR) to dwa często mylone ze sobą pojęcia, które jednak mają zupełnie inne znaczenie. Jak odróżnić od siebie działania z...
UX copywriting – dlaczego jest Ci potrzebny?
Dobra komunikacja z odbiorcą jest podstawą budowania relacji biznesowych. W jej rozwoju pomaga UX copywriting. Czym jest, jak go stosować i dlaczego...
Audyt SEO – zasady, cele i korzyści
Audyt SEO to podstawa, od której powinna zacząć każda osoba posiadająca stronę www i chcąca poprawić jej widoczność w sieci. Jakie są najważniejsze...
Wszystko, co musisz wiedzieć o SEO
SEO – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki – należy do działań marketingu organicznego, czyli takich, za które nie płacimy bezpośrednio. Co...
Copywriting FAQ – rozliczenie z copywriterem
Po krótkiej przerwie wracamy do cyklu, w którym dzielimy się z Wami odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące copywritingu. Dziś...
Umowa z copywriterem – o czym należy pamiętać
Jeśli planujesz skorzystać z usług copywriterskich, pierwsza rzecz, jaka powinna Ci przyjść do głowy, to umowa z copywriterem. W niniejszym artykule...
Copywriting FAQ – współpraca z copywriterem
Ostatnio rozpoczęliśmy cykl „Copywriting FAQ” – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące copywritingu! Odpowiadaliśmy już na pytania,...
Copywriting FAQ – podstawowe pytania
Copywriting, który nie ma nawet polskojęzycznego odpowiednika, jest często odbierany jako pojęcie obce, dla większości bywa też niezrozumiałe. Osoby...
© Anna Wołodko Mint Concept. Polityka prywatności